Livrare si retururi

Vanzatorul se obliga sa expedieze Bunurile catre Cumparator in sistem de curierat door-to-door. In momentul predarii Bunurilor catre societatea de curierat cu care colaboreaza, Vanzatorul se descarca de riscurile si responsabilitatile asociate cu Bunurile. Vanzatorul va asigura ambalarea corespunzatoare a Bunurilor si va asigura transmiterea documentelor insotitoare.

Vanzatorul va efectua livrare Bunurilor pe teritoriul Romaniei.

OneTwo (shop.one-two.ro/) va pune la dispozitie urmatoarele metode de livrare:

1. Livrare in Timisoara si imprejurimi (Chisoda, Dumbravita, Ghiroda, Giroc si Misnita Noua) maximum 48 h de la comanda, Livrare in maximum 2 zile: 

  • Intre 0 si 100 RON - 10 RON;
  • Livrare gratuita pentru comenzile mai mari de 100 RON.

    2. Curierat: Livrare in 1-4 zile. Pretul transportului se afiseaza la Checkout si poate varia intre 20 si 40 de lei in functie de greutatea finala a comenzii tale.

IMPORTANT: Suma de transport afisata este informativa si poate suferi modificari. Clientul site-ulului OneTwo (shop.one-two.ro) va fi instiintat inainte de a-i fi trimis coletul cu privire la suma de transport care sufera aceste modificari.

IMPORTANT: In luna decembrie, fiind o luna in care companiile de curierat sunt foarte aglomerate, pot interveni mici intarzieri (intre 1 si 3 zile) 

IMPORTANT: Comenzilor din afara ariei de acoperire a companiei de curierat, li se mai percepe o taxa de transport suplimentara intre 15 si 50 RON (in functie de numarul de km suplimentari).

Acceptare Comanda si Returnare Bunuri

Acceptarea va fi facuta atunci cand Bunurile sunt conforme cu Specificatiile mentionate in Comanda. In cazul in care Cumparatorul descopera ca Bunurile livrate nu sunt conforme cu Specificatiile, atunci Vanzatorul va aduce la conformitate Bunurile. De asemenea, pentru produsele vandute si livrate de Vanzator prim magazinul on-line OneTwo (shop.one-two.ro). 

Cumparatorul beneficiaza de returnarea Bunurilor in 30 zile.

Vanzatorul accepta returnarea oricarui Bun, cu conditia ca Bunul returnat sa nu fie deteriorat, sa nu contina urme de utilizare si sa fie returnat in ambalajul sau original, de asemenea, nedeteriorat, cu toate documentele incluse. In cazul in care produsul are ambalajul deteriorat sau nu mai are ambalaj, atunci produsul nu mai poate fi returnat. Daca doriti sa returnati un produs trebuie sa ne trimiteti o instiintare prin email.

Cheltuielile de returnare vor fi suportate integral de catre Cumparator, iar rambursarea contravalorii produsului se va face in termen de 30 de zile de la primirea Bunului.

Retur

Pentru comenzile platite cu cardul suma va fi returnata pe acelasi card utilizat la tranzactionare, in decurs de maxim 30 de zile de la acceptarea returului. Pentru comenzile platite ramburs la firma de curierat sau catre serviciul propriu de livrare, cumparatorul ca fi contactat telefonic sau prin posta electronica pentru a i se cere un cont bancar pentru depunerea sumei aferente comenzii returnate sau i se pot inapoia banii cash in persoana la sediul vanzatorului.